Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Νοέμβρης μας ταξιδεύει...



Καλό Μήνα σε όλους , υγεία πρώτα και πάνω απ'όλα.... έχω χαθεί το ξέρω , δεν γράφω τακτικά εδώ το ξέρω αλλά και τι να πω;; τα γνωστά που ακούμε και ζούμε κάθε μέρα άρα θα σας ζαλίζω κι εγώ δηλ μια ακόμα από τους πολλούς... Κλείστε τα μάτια και ονειρευτείτε ίσως εκεί ακούμε και νοιώθουμε αυτά που δεν παίρνουμε εδώ... και ξυπνάμε με μια υπέροχη αίσθηση ότι το ζήσαμε αληθινά.... αυτός ο μήνας ήταν και είναι (πάντα) ο αγαπημένος μου , όταν έρχεται σαν να κολυμπάω σε γνωστά , ζεστά νερά.... και έχει και μια φανταστική πανσέληνο που μου φέρνει όμορφες αναμνήσεις.... πολλά φιλιά σε όλους.... ΥΓ ναι ναι ναι έχω ήδη έτοιμη την βαλίτσα χαχαχαχαχαχα

1 σχόλιο:

  1. Πόσο δίκιο έχεις !Είναι γλυκός αυτός ο μήνας...Απ' τη μια έχουν γενέθλια δυο αγαπημένα μου πρόσωπα: ο γιος μου κι ο αδελφός μου,απ' την άλλη η όμορφη προσμονή των Χριστουγέννων ...Να είμαστε καλά ,να κάνουμε θετικές σκέψεις και γιατί όχι αυτή η υπέροχη αίσθηση να είναι στην πραγματικότητα!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή