Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

αντιγραφές...







σε αυτό το site (blingee) μπήκα κατά σύμπτωση στα τέλη του Οκτώβρη , ψάχνοντας φωτο για το blog μου, και ενθουσιάστηκα επειδή είδα ότι μπορούσα να φτιάχνω μόνη μου τις φωτο όπως τις ήθελα...
τον πρώτο καιρό ήταν πολύ δύσκολα αλλά ψάχνοντας και βλέποντας και άλλες φωτο , άρχισα να μαθαίνω και να γράφομαι σε διάφορα groups με κοινά θέματα blingees, άρχισα όμως και σιγά σιγά να διαπιστώνω ότι και μέσα εκεί , δυστυχώς, υπάρχουν "κλίκες" και πολλές αντιγραφές των φωτο και γιαυτό το λόγο τα profile είναι prive...
όταν όμως θέλεις να μπεις σε ένα διαγωνισμό οι φωτο σου φαίνονται...
άρα και οι δικές μου έπεσαν "θύματα" αντιγραφής...
σκέφτηκα όμως ότι δεν πειράζει , θα πρέπει να είναι πολύ ωραίες και έτσι αντιγράφονται...
οι  πρώτες είναι οι δικές μου και πιο κάτω οι αντιγραφές...
με πείραξε λίγο , το παραδέχομαι, αλλά θα μου περάσει... θα το συνηθίσω, δεν το βάζω κάτω... 

2 σχόλια: