Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

προετοιμασίες...

... καθαριότητα στο σπίτι, στο κήπο, στο μαγαζί...
μέσα σ'ένα τρέξιμο βρίσκομαι αυτές τις μέρες και τα έχω βάλει σε μια σειρά στο νου μου για να μπορέσω να τα τελειώσω μέχρι την άφιξη της "προσωπικότητας" από Ιταλία μεριά...
και μέσα σ'όλα αυτά έχει πάθει κάτι και το pc μου κι έχω κάτι νεύρα , θα φταίει και η έκλειψη, ηρεμίααααααααααα... cool...
χάρηκα με την χτεσινή ήττα της μπαρτσα, σήμερα και η ρεαλ γιατί πολύ μας πρήξανε...
ναι είμαι χαρούμενη για bayern, ναι μου αρέσει η βαυαρία ...
δεν χάρηκα καθόλου για την ΑΕΚ όμως, να μπουν φυλακή όσοι την κατάντησαν έτσι κι ο ¨πολύς¨ μικρός ντέμης μέσα... ήταν η ομάδα του μπαμπά μου, του θείου μου και όλης της φαμίλιας από πατέρα μεριά... είναι η ομάδα αγαπημένων ξαδέλφων τώρα...
ελπίζω να μπορέσω να σας ευχηθώ από εδώ μέσα , αν έχω εντάξει pc ,αλλιώς τηλεφωνικώς χιχχιχι...
πολλά φιλιά σε όλους... ciao a tutti...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου